Benčpres úzkym úchopom

Hlavný zapojený sval: Triceps
Ďalšie zapojené svaly: Hrudník
Potrebná výbava: Veľká činka

Vplyv na hmotu: Veľmi dobrý
Vplyv na tvarovanie: Dobrý
Hodnotenie cviku: 9/10

Prevedenie cviku: Ľahneme si na lavičku, pričom nohy máme pevne umiestnené na podlahe. Uchopíme veľkú činku nadhmatom tak, že oba palce smerujú k sebe. Šírka úchopu je užšia ako je šírka ramien. Činku zdvihneme zo stojana tak, aby v počiatočnej pozícii bola tyč nad hrudníkom (1). S nádychom ju kontrolovane spúšťame dole až pokým nepocítime jemné natiahnutie v tricepsoch, pričom lakte držíme po bokoch tela (2). Chvíľku podržíme a s výdychom činku vytlačíme naspäť do počiatočnej pozície. Po dokončení predpísaného počtu opakovaní činku umiestnime na stojan.



Aktuálne na SlovakFitness.sk:

Sociálne médiá

Páči sa vám naša databáza alebo magazín? Staňte sa našimi fanúšikmi na Facebooku:

STAŤ SA FANÚŠIKOM »

Nájdete nás aj na Google+ a Twitteri.