Kickback v predklone

Hlavný zapojený sval: Triceps
Ďalšie zapojené svaly: -
Potrebná výbava: Jednoručky

Vplyv na hmotu: Dobrý
Vplyv na tvarovanie: Veľmi dobrý
Hodnotenie cviku: 8/10

Prevedenie cviku: Na lavičku položíme ľavé koleno, predkloníme sa a na lavičku tiež umiestnime ľavú ruku, ktorá nám poslúži ako opora. Pravú nohu máme umiestnenú po pravej strane lavičky a je vystretá. Uchytíme do pravej ruky jednoručku, pričom dlaň smeruje k lavičke. Činku si pritiahneme hore až na úroveň rebier tak, aby nadlaktie bolo zhruba rovnobežné s podlahou. (1). Pomalým pohybom predlaktia ju zdvíhame hore až pokým ruku nevystrieme. Vyvarujeme sa pohybu nadlaktia a nevyužívame švihový pohyb (2). Chvíľu počkáme a pomaly sa vrátime do počiatočnej polohy. Po vykonaní predpísaného počtu opakovaní zopakujeme postup aj s opačnou stranou.



Aktuálne na SlovakFitness.sk:

Sociálne médiá

Páči sa vám naša databáza alebo magazín? Staňte sa našimi fanúšikmi na Facebooku:

STAŤ SA FANÚŠIKOM »

Nájdete nás aj na Google+ a Twitteri.