Príťahy veľkej činky k brade

Hlavný zapojený sval: Ramená
Ďalšie zapojené svaly: Trapézy
Potrebná výbava: Veľká činka

Vplyv na hmotu: Dobrý
Vplyv na tvarovanie: Dobrý
Hodnotenie cviku: 9/10

Prevedenie cviku: Postavíme sa tak, že máme nohy na šírku ramien. Uchopíme do rúk nadhmatom veľkú činku, pričom úchop je o niečo užší ako je šírka vašich ramien a palce smerujú k telu. V počiatočnej polohe máme činku na úrovni bedier (1). Spolu s výdychom činku priťahujeme k brade tak, že sa sústredíme na kontrakciu v svaloch ramien. Činku dvíhame len jemne nad úroveň kľúčnej kosti (2). Chvíľku v polohe zotrváme a pomalým pohybom spustíme činku do počiatočnej pozície. Opakujeme.





Poznámka: Čím je úchop širší, tým sú menej do cviku zapojené trapézy a viac ramená.

Aktuálne na SlovakFitness.sk:

Sociálne médiá

Páči sa vám naša databáza alebo magazín? Staňte sa našimi fanúšikmi na Facebooku:

STAŤ SA FANÚŠIKOM »

Nájdete nás aj na Google+ a Twitteri.