Tricepsové tlaky s jednoručkou

Hlavný zapojený sval: Triceps
Ďalšie zapojené svaly: -
Potrebná výbava: Jednoručka

Vplyv na hmotu: Veľmi dobrý
Vplyv na tvarovanie: Dobrý
Hodnotenie cviku: 9/10

Prevedenie cviku: Sadneme si na lavičku s vystretým chrbtom a nohami umiestnenými pevne na zemi. Chytíme si do oboch rúk jednoručku tak, že dlane smerujú hore a dotýkajú sa vnútornej strany vrchného kotúča. Zdvihneme činku nad hlavu tak, aby bola jednoručka za úrovňou chrbtom (1). Z tejto počiatočnej polohy jednoručku pomaly spúšťame dole za hlavu až pokým nepocítime jemné natiahnutie v tricepsových svaloch (2). Následne sa vrátime do počiatočnej polohy, pričom celý pohyb je kontrolovaný a vychádza z lakťových kĺbov.

Poznámka: Cvik možno vykonávať aj v stoji.



Aktuálne na SlovakFitness.sk:

Sociálne médiá

Páči sa vám naša databáza alebo magazín? Staňte sa našimi fanúšikmi na Facebooku:

STAŤ SA FANÚŠIKOM »

Nájdete nás aj na Google+ a Twitteri.